نکاتی در رابطه با هالیوود
نوشته شده توسط : maryam

هالیوود

هالیوود، به عنوان مرکز تولید فیلم و سینمایی جهان، یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری در جهان است. این شهر، با تولید فیلم هایی که همه جای دنیا پخش می شوند، به عنوان نمادی از فرهنگ غربی شناخته شده است. در این مقاله، به بررسی پیشینه هالیوود و تاثیرات آن بر صنعت سینما پرداخته خواهد شد.

پیشینه هالیوود

هالیوود، یک منطقه کوچک در لس آنجلس است که در دهه ۱۸۹۰ به عنوان مرکز تولید لوازم خانگی و چوب شناخته شده بود. در سال ۱۹۱۰، دو نفر به نام های دوری و گرفیث، کارخانه های تولید فیلم خود را به هالیوود منتقل کردند. آنها به سرعت با استفاده از تکنولوژی جدید فیلمبرداری، به تولید فیلم های جذاب و هیجان انگیز پرداختند.

 تام هاردی انگلیسی

در دهه ۱۹۲۰، هالیوود به یکی از بزرگترین مراکز تولید فیلم و سینمای جهان تبدیل شد. با تولید فیلم هایی مانند "فرشتگان سرخ" و "نابغه"، هالیوود به عنوان یک نماد از فرهنگ غربی شناخته شد. در دهه ۱۹۳۰، با تولید فیلم های صامت و سپس با ورود صدا به سینما، هالیوود به یکی از بزرگترین صنایع تولید فیلم و سینمایی جهان تبدیل شد.

تاثیرات هالیوود بر صنعت سینما

هالیوود، با تولید فیلم های جذاب و هیجان انگیز، به عنوان یک نماد از فرهنگ غربی شناخته شده است. این شهر، با تولید فیلم هایی که همه جای دنیا پخش می شوند، به عنوان نمادی از فرهنگ غربی شناخته شده است. با تولید فیلم هایی مانند "فرشتگان سرخ" و "نابغه"، هالیوود به عنوان یک نماد از فرهنگ غربی شناخته شد.

نتیجه گیری

هالیوود، به عنوان مرکز تولید فیلم و سینمایی جهان، به یکی از بزرگترین صنایع تولید فیلم و سینمایی جهان تبدیل شده است. با تولید فیلم های جذاب و هیجان انگیز، هالیوود به عنوان یک نماد از فرهنگ غربی شناخته شده است. با تولید فیلم هایی مانند "فرشتگان سرخ" و "نابغه"، هالیوود به عنوان یک نماد از فرهنگ غربی شناخته شد. در نتیجه، هالیوود به عنوان یک نماد از فرهنگ غربی شناخته شده است که تاثیرات آن بر صنعت سینما قابل توجه است.





:: بازدید از این مطلب : 309
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 خرداد 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: